• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • Електронні трудові книжки, будьмо готові. Кадрова робота в електронному форматі. Прийняття та звільнення працівників по-новому: покрокові дії. 

Електронні трудові книжки, будьмо готові. Кадрова робота в електронному форматі. Прийняття та звільнення працівників по-новому: покрокові дії. 

Доповідачі:

Мойсеенко Тетяна
Мойсеенко Тетяна
Реєстрація

Програма семінару:

Новий порядок внесення роботодавцями відомостей про трудову діяльність працівників: окремі трудові записи.

Прийняття та звільнення працівників по-новому: покрокові дії. 

Електронні Паперові лікарняні: нові правила, практичні ситуація (звільнені працівники, помилкові дані тощо). Зміни у страховому стажі для лікарняних

Програма:

Розділ І. Електронна та паперова трудова книжка: новий порядок.

  1. Сканування паперових трудових по-новому, а хто не встиг по-старому, не ображайтесь! Новий порядок внесення відомостей про трудову діяльність працівників
  2. Електронна трудова книжка через утворення електронних записів про трудову діяльність працівників в Реєстрі застрахованих осіб: як тепер їх утворює роботодавець та за яким порядком? 
  3. З чого відтепер складається електронних запис про трудовій діяльність: склад та перелік відомостей 
  4. Сканування не тільки трудової книжки: що тепер можна сканувати та додавати до електронних записів? Способи подачі відомостей про трудова діяльність до ПФУ.
  5. Вимоги до сканованих трудової книжки та інших документів про стаж: в якому форматі, який обсяг та як ПФУ повідомляє про обробку таких документів
  6. Як виправити помилково створені електронні записи працівника про його трудову діяльність та в які строки?
  7. Відповідальність за не проведення сканування трудових книжок
  8. Як довго можна зберігати паперові трудові працівників на підприємстві? 
  9. Як документально оформити видачу паперової трудової працівнику на руки без його звільнення? Чи потрібно оформлювати наказ про це?

Розділ ІІ. Прийняття а звільнення працівників по-новому.

  1. Як правильно приймати працівників на роботу з 10 червня 2021 року: подання документів (в тому числі в електронній формі), оформлення особової картки П-2. Як діяти з трудовими книжками новоприйнятих працівників? 
  2. Як правильно звільняти працівників з роботи з 10 червня 2021 року: оформлення документів на прикладах. Як діяти з трудовими книжками працівників? Що буде роботодавцеві, який не видає копію наказу про звільнення працівнику?

Розділ ІІІ. Електронні Паперові лікарняні. Усі відмінності та зміни:

  1. Електронний реєстр листків непрацездатності: як працюватиме Реєстр з Е-Лікарняними та як користуватися електронною системою роботодавцю?
  2. Електронні лікарняні: як роботодавцю отримати Е-Лікарняний працівника та як здійснити запит, яка інформація буде надаватися працівнику та роботодавцю? Чи можливо та як роздрукувати електронний лікарняний?
  3. Оформлення е-лікарняних замість паперових листків непрацездатності: покрокові дії кадровику та бухгалтеру
  4. Проходження е-лікарняного на підприємстві для призначення матеріального забезпечення застрахованій особі
  5. Перші практичні кейси по електронним лікарняним: звільнені працівники, помилкові дані тощо. 
  6. Лікарняні за основним місцем роботи та за сумісництвом: в чому головна відмінність та найпоширеніша помилка 2020-2021?!

Розділ ІV. Зміни у страховому стажі для лікарняних: 

  1. Види страхового стажу та їх відмінності
  2. Старі правила розрахунку страхового стажу для лікарняних – «періодами» – діють до 10 червня
  3. Страховий стаж для лікарняних з 10 червня: як документально підтверджувати стаж працівників в умовах скасування трудових книжок?
  4. Відомості про трудову діяльність працівників – що це та коли використовуємо для розрахунку страхового стажу?
  5. Чи можна використовувати сканкопії та інші копії сторінок трудових книжок для розрахунку та підтвердження страхового стажу працівників?
  6. Довідки від пенсійного фонду ОК-5 та ОК-7 не є відомостями про трудову діяльність. Чи можна використовувати зазначені довідки при обчисленні страхового стажу та документального його підтвердження?

Відповіді на запитання

Що ви отримаєте від семінару:

  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів

Вартість семінару:

  • (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена

У вартість входить:

  • обід в ресторані
  • кава-брейки
  • набір ділових аксесуарів

Місце проведення:

Час проведення:

04 Серпня
09.00 - 11.00 реєстрація
11.00 - 17.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари