• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • «Трудове законодавство: перезавантаження-2020» Підбиваємо підсумки 2020 року і готуємось до 2021 року, або як самотужки провести кадровий аудит. Електронні трудові та електронні лікарняні. Перевірки держпраці: тепер і планові також

«Трудове законодавство: перезавантаження-2020» Підбиваємо підсумки 2020 року і готуємось до 2021 року, або як самотужки провести кадровий аудит. Електронні трудові та електронні лікарняні. Перевірки держпраці: тепер і планові також

Доповідачі:

Казначей Галина
Реєстрація

Програма семінару:

Дистанційна та надомна робота в період світової пандемії

    • дистанційна робота та як правильно її оформити роботодавцю;
    • документальне оформлення;
    • Табу дистанційної роботи;
    • Надомна робота, нюанси оформлення
    • Останні зміни законодавства щодо дистанційної роботи

Подібні назви та суть різна

    • Сумісництво та Суміщення;
    • Скорочена тривалість робочого часу та неповний робочий час;
    • Робота у святкові дні та робота у вихідні дні
    • Позаштатники та стажери

Звіт про осіб з інвалідністю: нова форма звітності з 2021 року!

    • Хто  з роботодавців має подавати Звіт до Фонду інвалідів?;
    • Як зареєструватися у Фонді інвалідів?
    • Відповідальність за невиконання нормативу
    • Чи захистить подання форми №3-ПН при непрацевлаштуванні інваліда?
    • Строки подання Звіту про інвалідів
    • Вчимося заповнювати нову форму Звіту
    • Як порахувати середньоблікову кількість

Підбиваємо підсумки 2020 року і готуємось до 2021 року, або як самотужки провести кадровий аудит

КАДРОВИЙ АУДИТ

  • Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?
  • Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань
  • Документальне оформлення. (наказ);
  • Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;

 Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту

  • Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця
  • Перевірка правильності оформлення трудових відносин
  • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу
  • Перевірка кадрової звітності
  • Аудит процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.
  • Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.
  • Перевірка локальних актів підприємства

 Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів

  • Номенклатура справ;
  • Колективний договір (за наявності);
  • Правила трудового розпорядку;
  • Штатний розпис;
  • Положення про структурний підрозділ;
  • Посадові інструкції;

Перевірка правильності оформлення трудових відносин

  • Трудові угоди, контракти,
  • Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.
  • Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них

Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

  • Накази з кадрової діяльності, ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)
  • Журнали обліку кадрових документів
  • Наявність графіка відпусток надання відпустки та журналу реєстрації відпусток;
  • Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;
  • Табелі обліку робочого часу;

 Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року

  • Номенклатура справ;
  • Графік відпусток;
  • Інструкція з діловодства

Електронні трудові та електронні лікарняні

    • Електронні листки тимчасової непрацездатності та реєстри;
    • Електронні трудові книжки, їх формування та роль роботодавця в отриманні пенсії працівниками в майбутньому
    • Корисні матеріали на електронному порталі Пенсійного фонду

Перевірки Держпраці: тепер і планові також

  • Джерела інформації Держпраці
  • Права та обов’язки інспектора Держпраці;
  • Права та обов’язки роботодавця
  • Пам’ятка роботодавцю про що мають знати працівники

Що ви отримаєте від семінару:

  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів

Вартість семінару:

  • Вартість участі одного слухача семінару - 2050,00 грн. (Без ПДВ)
  • (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена
  • Вартість участі в вебінарі 990,00 грн без ПДВ
  • Умови участі в вебінарі:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

У вартість входить:

  • обід в ресторані
  • кава-брейки
  • набір ділових аксесуарів

Місце проведення:

Онлайн/Семінар та Офлайн/Семінар

Час проведення:

09.00 - 09.30 реєстрація
09.30 - 17.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари