Реєстрація
Програма семінару:
Організація документообігу, бухгалтерського та податкового обліку на виробничих підприємствах
- Наказ про облікову політику з урахуванням вимог Податкового кодексу. Які пункти наказу регулюють питання оподаткування;
- структура підприємства та штатний розклад. Як ці документи можуть вплинути на формування собівартості продукції (робіт, послуг);
- склад первинних документів і організація документообігу;
- первинний/не первинний документ: приклади (довіреність на отримання цінностей, рахунок-фактура, акт звірки заборгованостей, калькуляція собівартості, митна декларація, податкова накладна, договір, накладна на відпуск товару покупцям, акт виконаних робіт, товарно-транспортна накладна, подорожній лист, бухгалтерська довідка);
- дата складання первинного документа: можливі податкові наслідки складання «не тією» датою.
Правила розрахунку оподатковуваного прибутку:
- кому необхідно враховувати «корегування фінансового результату» в цілях оподаткування;
- які корегування можуть вплинути на розрахунок собівартості виготовленої продукції (робіт, послуг);
- як побудувати аналітичний облік для оптимального розрахунку оподатковуваного прибутку.
Облік запасів:
- придбання та оприбуткування запасів: наслідки для бухобліку та оподаткування. В тому числі запаси для «негосподарського використання»;
- організація складського обліку запасів;
- методи розрахунку собівартості запасів при їх списанні на виробництво;
- уцінка запасів та відображення уцінки в цілях оподаткування;
- відображення вартості запасів, що списані в межах норм природного убутку (порчи). Списання запасів понад норми природного убутку (відсутність норм): податкові наслідки.
Розрахунки з постачальниками: організація обліку, документальне оформлення та облік повернення запасів (зміна їх вартості)
- коригування вартості запасів (знижки від постачальника, збільшення вартості внаслідок «прив’язки» ціни до валютного еквівалента). Вплив коригування на вартість виготовленої продукції. Різні варіанти відображення в обліку;
- повернення запасів: оформлення, визначення правомірності повернення, коригування податкових показників.
- повернення бракованої продукції, встановлення граничних норм повернення запасів;
- документальне забезпечення умов для повернення запасів, для зміни їх вартості.
Основне виробництво на виробничих підприємствах та підприємствах, що виконують роботи (надають послуги)
- основні принципи обліку витрат;
- калькулювання собівартості готової та супутньої продукції;
- податкові та бухгалтерські елементи собівартості продукції (робіт, послуг)
- склад та правильне розподілення постійних загальновиробничих витрат
- загальновиробничі витрати: облік при простоях та інших причинах зупинки виробничого процесу;
- норми браку: хто та як повинен їх встановити;
- облік поворотних відходів;
- вплив вартості поворотних відходів та супутньої продукції на розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ при їх продажу, а також на суму зобов’язань при продажу основної продукції.
Особливості формування собівартості робіт (послуг):
- загальновиробничі витрати. Формування, принципи розподілення на види робіт (замовлення, договори і т.п.);
- чи може підприємство, що надає послуги, обійтись без загальновиробничих витрат. Як це впливає на податковий облік.
Реалізація готової продукції, результатів робіт (послуг)
- визнання доходів та витрат в податковому обліку при реалізації продукції робіт (послуг);
- особливості дати визнання доходів по роботам, послугам. Як не підписання замовником документи впливають на облік витрат у виконавця робіт (послуг);
- чи потрібна для обліку «звичайна ціна»?;
- продаж продукції робіт (послуг)по ціні, нижче собівартості, нижче звичайної ціни. Які податкові наслідки можуть бути для ПДВ та податку на прибуток
- облік знижок, надбавок та уцінки готової продукції;
Повернення готової продукції
- причини повернення продукції та його документальне оформлення;
- аналіз операцій з повернення продукції в залежності від причин повернення;
- повернення бракованої продукції, документальне оформлення заводського браку;
- корегування податкових показників при поверненні продукції.
Гарантійні ремонти та заміни:
- порядок відображення витрат на гарантії;
- облік осіб, що отримали гарантійні ремонти, заміни. Чи потрібно/варто його вести?
- чи відноситься передача продукції по гарантії до безоплатної передачі? Які внутрішні документи підприємства можуть зменшити податкові ризики;
- чи необхідно нараховувати ПДВ та відображати дохід при передачі продукції (виконанні робіт) в межах гарантії.
Витрати на оплату труда: ПДФО, військовий збір, ЕСВ, податкові витрати
- облік забезпечень виплат працівникам.;
- податковий облік витрат на відрядження.
Давальницька переробка.
- документальне оформлення операцій з передачі сировини, виконанню робіт та передачі виготовленої продукції.
- особливості обліку операцій по переробці у замовника та у виконавця
- облік залишків сировини, відходів, що підлягають утилізації
Облік витрат на придбання спеціального, форменого та фірмового одягу.
- Критерії визнання одягу спеціальним (наявність шкідливих умов праці, сертифікація матеріалів та інш.);
- Використання типових норм забезпечення працівників спецодягом;
- Оподаткування податком на прибуток, ПДВ та зарплатними податками вартості одягу, який не можна віднести до спеціального;
- Неповернення звільненим працівником отриманого одягу. Варіанти відображення в обліку вартості такого одягу.
Безнадійні та сумнівні борги:
- формування резерву сумнівних боргів. Загальні принципи;
- податкові коригування при нарахування резерву та списанні заборгованості.
Вартість семінару:
- ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 1500,00 грн. (без ПДВ)
- Вартість участі одного слухача семінару - 2700,00 грн. (Без ПДВ) (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані) кількість місць в групі обмежена У вартість включено:
- Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
- Ексклюзивні добірки матеріалів
У вартість входить:
- ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
- підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
- консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
- відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
- ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
- кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
- ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
- обід в ресторані
- кава-брейки вранішня кава, чай
- можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
- консультація експерта
- тів (в тому числі індивідуальна)
- набір ділових аксесуарів
- кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів
Місце проведення:
Онлайн/Семінар та Офлайн/СемінарЧас проведення:
Архів09.00 - 09.30 реєстрація
09.30 - 17.00 лекція семінару та його закінченя