• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • «АБЕТКА» ВИРОБНИЧОГО ОБЛІКУ ДЛЯ НОВАЧКІВ ТА ДОСВІДЧЕНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ), ДОКУМЕНТООБІГ, ВИТРАТИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА

«АБЕТКА» ВИРОБНИЧОГО ОБЛІКУ ДЛЯ НОВАЧКІВ ТА ДОСВІДЧЕНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ), ДОКУМЕНТООБІГ, ВИТРАТИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА

Доповідачі:

Самарченко Олена Романівна
Самарченко Олена Романівна
Реєстрація

Програма семінару:

Організація документообігу, бухгалтерського та податкового обліку на виробничих підприємствах

  • Наказ про облікову політику з урахуванням вимог Податкового кодексу. Які пункти наказу регулюють питання оподаткування;
  • структура підприємства та штатний розклад. Як ці документи можуть вплинути на формування собівартості продукції (робіт, послуг);
  • склад первинних документів і організація документообігу;
  • первинний/не первинний документ: приклади (довіреність на отримання цінностей, рахунок-фактура, акт звірки заборгованостей, калькуляція собівартості, митна декларація, податкова накладна, договір, накладна на відпуск товару покупцям, акт виконаних робіт, товарно-транспортна накладна, подорожній лист, бухгалтерська довідка);
  • дата складання первинного документа: можливі податкові наслідки складання «не тією» датою.

Правила розрахунку оподатковуваного прибутку:

  • кому необхідно враховувати «корегування фінансового результату» в цілях оподаткування;
  • які корегування можуть вплинути на розрахунок собівартості виготовленої продукції (робіт, послуг);
  • як побудувати аналітичний облік для оптимального розрахунку оподатковуваного прибутку.

Облік запасів:

  • придбання та оприбуткування запасів: наслідки для бухобліку та оподаткування. В тому числі запаси для «негосподарського використання»;
  • організація складського обліку запасів;
  • методи розрахунку собівартості запасів при їх списанні на виробництво;
  • уцінка запасів  та відображення уцінки в цілях оподаткування;
  • відображення вартості запасів, що списані в межах норм природного убутку (порчи). Списання запасів понад норми природного убутку (відсутність норм): податкові наслідки.

Розрахунки з постачальниками: організація обліку, документальне оформлення та облік повернення запасів (зміна їх вартості)

  • коригування вартості запасів (знижки від постачальника, збільшення вартості внаслідок «прив’язки» ціни до валютного еквівалента). Вплив коригування на вартість виготовленої продукції. Різні варіанти відображення в обліку;
  • повернення запасів: оформлення, визначення правомірності повернення, коригування податкових показників.
  • повернення бракованої продукції, встановлення граничних норм повернення запасів;
  • документальне забезпечення умов для повернення запасів, для зміни їх вартості.

Основне виробництво на виробничих підприємствах та підприємствах, що виконують роботи (надають послуги)

  • основні принципи обліку витрат;
  • калькулювання собівартості готової та супутньої продукції;
  • податкові та бухгалтерські елементи собівартості продукції (робіт, послуг)
  • склад та правильне розподілення постійних загальновиробничих витрат
  • загальновиробничі витрати: облік при простоях та інших причинах зупинки виробничого процесу;
  • норми браку: хто та як повинен їх встановити;
  • облік поворотних відходів;
  • вплив вартості поворотних відходів та супутньої продукції на розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ при їх продажу, а також на суму зобов’язань при продажу основної продукції.

Особливості формування собівартості робіт (послуг):

  • загальновиробничі витрати. Формування, принципи розподілення на види робіт (замовлення, договори і т.п.);
  • чи може підприємство, що надає послуги, обійтись без загальновиробничих витрат. Як це впливає на податковий облік.

Реалізація готової продукції, результатів робіт (послуг)

  • визнання доходів та витрат в податковому обліку при реалізації продукції робіт (послуг);
  • особливості дати визнання доходів по роботам, послугам. Як не підписання замовником документи впливають на облік витрат у виконавця робіт (послуг);
  • чи потрібна для обліку «звичайна ціна»?;
  • продаж продукції робіт (послуг)по ціні, нижче собівартості, нижче звичайної ціни. Які податкові наслідки можуть бути для ПДВ та податку на прибуток
  • облік знижок, надбавок та уцінки готової продукції;

Повернення готової продукції

  • причини повернення продукції та його документальне оформлення;
  • аналіз операцій з повернення продукції в залежності від причин повернення;
  • повернення бракованої продукції, документальне оформлення заводського браку;
  • корегування податкових показників при поверненні продукції.

Гарантійні ремонти та заміни:

  • порядок відображення витрат на гарантії;
  • облік осіб, що отримали гарантійні ремонти, заміни. Чи потрібно/варто його вести?
  • чи відноситься передача продукції по гарантії до безоплатної передачі? Які внутрішні документи підприємства можуть зменшити податкові ризики;
  • чи необхідно нараховувати ПДВ та відображати дохід при передачі продукції (виконанні робіт) в межах гарантії.

Витрати на оплату труда: ПДФО, військовий збір, ЕСВ, податкові витрати

  • облік забезпечень виплат працівникам.;
  • податковий облік витрат на відрядження.

Давальницька переробка.

  • документальне оформлення операцій з передачі сировини, виконанню робіт та передачі виготовленої продукції.
  • особливості обліку операцій по переробці у замовника та у виконавця
  • облік залишків сировини, відходів, що підлягають утилізації

Облік витрат на придбання спеціального, форменого та фірмового одягу.

  • Критерії визнання одягу спеціальним (наявність шкідливих умов праці, сертифікація матеріалів та інш.);
  • Використання типових норм забезпечення працівників спецодягом;
  • Оподаткування податком на прибуток, ПДВ та зарплатними податками вартості одягу, який не можна віднести до спеціального;
  • Неповернення звільненим працівником отриманого одягу. Варіанти відображення в обліку вартості такого одягу.

Безнадійні та сумнівні борги:

  • формування резерву сумнівних боргів. Загальні принципи;
  • податкові коригування при нарахування резерву та списанні заборгованості.

Вартість семінару:

  • ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 1500,00 грн. (без ПДВ)
  • Вартість участі одного слухача семінару - 2700,00 грн. (Без ПДВ) (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані) кількість місць в групі обмежена У вартість включено:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
  • Ексклюзивні добірки матеріалів

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

Онлайн/Семінар та Офлайн/Семінар

Час проведення:

Архів
09.00 - 09.30 реєстрація
09.30 - 17.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари