• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • ВИРОБНИЧИЙ ОБЛІК ДЛЯ НОВАЧКІВ І ДОСЛІДНИХ ФАХІВЦІВ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ), ДОКУМЕНТООБІГ, ВИТРАТИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВИРОБНИЧИЙ ОБЛІК ДЛЯ НОВАЧКІВ І ДОСЛІДНИХ ФАХІВЦІВ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ), ДОКУМЕНТООБІГ, ВИТРАТИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА

Доповідачі:

ВЕЛІЧКО ВІКТОРІЯ Валеріївна
ВЕЛІЧКО ВІКТОРІЯ Валеріївна
Реєстрація

Програма семінару:

СОБІВАРТІСТЬ і  ВИРОБНИЦТВО: ВІД РОЗРАХУНКУ ДО ПОДАТКІВ

  • Витрати підприємства та собівартість продукції (робіт, послуг): визначення та нормативне забезпечення  

  • Документальне забезпечення:

    • наказ про облікову політику підприємства: що необхідно включити та що є зайвим?
    • як правильно вносити зміни в облікову політику та облікові оцінки
    • первинні документи: паперові та електронні, проблеми визначення дати складання та наслідки, зберігання та відновлення, приклади первинних документів та податкові наслідки помилок
    • бухгалтерська довідка як первинний документ- нюансі складання та обліку
    • калькуляція не первинний документ: користувачі, хто може вимагати її надання та як правильно відмовити контролюючим органам?
    • документи, що описують технологічний процес
  • Планування собівартості продукції (робіт, послуг) для цілей бухгалтерського та податкового обліку

  • «Постановка виробництва» на підприємстві: технічний, бухгалтерський, податковий аспекти

  • Собівартість та податкові наслідки помилок: податок на прибуток, ПДВ та контрольовані операції

  • Класифікація та групування витрат на підприємстві

  • Рекомендації щодо складання планової (нормативної) калькуляції 

  • Методи обліку витрат: основні теоретичні підходи та їх практичне втілення

  • Визначення об’єкту та одиниці калькулювання: на що впливає помилка вибору

  •  Визначення статей калькуляції (серійне та індивідуальне виробництво, послуги, роботи) – особливості формування, спільне та відмінне

  •  Зведений облік витрат на виробництво 

  •  Витрати, які не включаються у виробничу собівартість: позиція ДПСУ

  •  Які рахунки слід використовувати для формування собівартості продукції, робіт, послуг?

  •  Посередницькі контракти: витрати чи транзитні суми?

  • Особливості формування собівартості послуг: елементи витрат, розподіл постійних витрат, посередництво в послугах 

  • Облік запасів:  придбання та оприбуткування, робота з давальницькою сировиною, обрання методу обліку,  уцінка запасів (вплив на фінансовий результат та ПДВ-зобов’язання) 

  • Незавершене виробництва та полуфабрикати власного виробництва: типові помилки в обліку 

  • Розрахунки з постачальниками 

    • визначення вартості продукції (робіт, послуг) в договорі
    • коригування вартості продукції (робіт, послуг)
    • 30 %-коригування в операціях з ризиковими нерезидентами
    • повернення готової продукції
    • заборгованості: визнання та списання, дисконтування та карантинні наслідки
    • кредити та займи від нерезидентів для виробничих потреб: облік, коригування 
    • вплив штрафних санкцій та відшкодувань на фінансовий результат та об’єкт оподаткування податком на прибуток
  • Реалізація продукції (робіт, послуг) нижче собівартості: чи є податкова проблема?

Вартість семінару:

  • ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 1200,00 грн. (без ПДВ)
  • У вартість включено:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
  • Ексклюзивні добірки матеріалів
  • 2200,00 грн (без ПДВ) ВАРТІСТЬ УЧАСТІ СЕМІНАРА ОДНОГО СЛУХАЧА
  • Кількість місць в залі обмежена, Ваша бронь підтверджуються оплатою
  • Прохання реєструйтесь заздалегідь
  • (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

м.Київ (ст.м. «Майдан Незалежності») Готель "Козацький" Конференц-зал

Час проведення:

Архів
09.00 - 10.00 реєстрація
10.00 - 16.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари