ТАКСОНОМІЯ Фінзвітність на підставі таксономії

Доповідачі:

Реєстрація

Програма семінару:

  • для кого створено модуль (види підприємств, консалтингові компанії, аудитори), види ліцензій;
  • створення фінансової звітності (у т.ч. – майстер заповнення великих таблиць, автоматичне заповнення звіту даними з попередніх періодів, перенесення даних зі статистичних форм, робота автоматичного розрахунку);
  • редактор для роботи з великими текстовими полями (новий функціонал з жовтня 2021);
  • робота з файлами для імпорту у форматі excel (у т.ч. – заповнення даними з файлів iXBRL, створених в інших програмах), загальний перерахунок пакету;
  • перевірка створеного пакета на наявність помилок (вбудована валідація);
  • взаємодія: консалтингова компанія-підприємство-аудитор;
  • обмін інформацією з аудитором: запити — відповіді; звіт аудитора;
  • конвертація пакета документів у формат iXBRL. Підписання файлу iXBRL з боку підприємства та аудитора;
  • зберігання файлу iXBRL у форматі для друку/розміщення на сайті (pdf);
  • експорт документів у XML та iXBRL форматах;
  • консолідація фінансової звітності за МСФЗ;
  • особливості складання та подачі звітності КУА/КІФ/НПФ та ПІФ;
  • створення додаткових документів;
  • відповіді на всі ваші запитання.

Вартість семінару:

  • ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 1000,00 грн. (без ПДВ)
  • Вартість участі одного слухача семінару - 1999,00 грн. (Без ПДВ) (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані) кількість місць в групі обмежена У вартість включено:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
  • Ексклюзивні добірки матеріалів

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

Онлайн/Семінар та Офлайн/Семінар

Час проведення:

Архів
10.00 - 10.30 реєстрація
10.30 - 13.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари