ТАКСОНОМІЯ Фінзвітність на підставі таксономії
Доповідачі:
Реєстрація
Програма семінару:
- для кого створено модуль (види підприємств, консалтингові компанії, аудитори), види ліцензій;
- створення фінансової звітності (у т.ч. – майстер заповнення великих таблиць, автоматичне заповнення звіту даними з попередніх періодів, перенесення даних зі статистичних форм, робота автоматичного розрахунку);
- редактор для роботи з великими текстовими полями (новий функціонал з жовтня 2021);
- робота з файлами для імпорту у форматі excel (у т.ч. – заповнення даними з файлів iXBRL, створених в інших програмах), загальний перерахунок пакету;
- перевірка створеного пакета на наявність помилок (вбудована валідація);
- взаємодія: консалтингова компанія-підприємство-аудитор;
- обмін інформацією з аудитором: запити — відповіді; звіт аудитора;
- конвертація пакета документів у формат iXBRL. Підписання файлу iXBRL з боку підприємства та аудитора;
- зберігання файлу iXBRL у форматі для друку/розміщення на сайті (pdf);
- експорт документів у XML та iXBRL форматах;
- консолідація фінансової звітності за МСФЗ;
- особливості складання та подачі звітності КУА/КІФ/НПФ та ПІФ;
- створення додаткових документів;
- відповіді на всі ваші запитання.
Вартість семінару:
- ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 1000,00 грн. (без ПДВ)
- Вартість участі одного слухача семінару - 1999,00 грн. (Без ПДВ) (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані) кількість місць в групі обмежена У вартість включено:
- Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
- Ексклюзивні добірки матеріалів
У вартість входить:
- ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
- підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
- консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
- відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
- ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
- кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
- ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
- обід в ресторані
- кава-брейки вранішня кава, чай
- можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
- консультація експерта
- тів (в тому числі індивідуальна)
- набір ділових аксесуарів
- кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів
Місце проведення:
Онлайн/Семінар та Офлайн/СемінарЧас проведення:
Архів10.00 - 10.30 реєстрація
10.30 - 13.00 лекція семінару та його закінченя