НЕПРИБУТКОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ: ОБЛІКОВІ ТА ПОДАТКОВІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ

Доповідачі:

ГУБІНА ІРИНА Анатоліївна
ГУБІНА ІРИНА Анатоліївна
Реєстрація

Програма семінару:

Статус неприбутковості організації: головні законодавчі правила:

  • Реєстр неприбуткових організацій – як в нього потрапити і залишитися в ньому
  • які аспекти варто контролювати, щоб залишатися із цим статусом
  • наслідки втрати статусу неприбутковості, способи та можливості щодо його поновлення
  • статутна та підприємницька діяльність – чим має право займатися неприбуткова організація

Кошторис неприбуткової організації – складання та виконання

Інформація щодо бенефіціарів: чи потрапляють під звітування неприбуткові організації, особливості звітування та законодавчі перспективи щодо звільнення

Облікові аспекти діяльності:

  • Нормативи, якими слід користуватися при веденні бухгалтерського обліку
  • Головні засади облікової політики – як її сформувати та чи варто це робити;
  • Загальні правила визнання доході та витрат, облік цільового фінансування, формування фінансового результату;
  • Особливості визнання та обліку окремих операцій: отримання членськів внесків, благодійної допомоги, матеріалів та запасів, курсових різниць, основних засобів, закупівля та надання подарунків, інш.
  • Фінансова звітність неприбутківців – як визначитися із форматом? Коли та кому звітувати. Правила стандартів та думка податківців

Податкові аспекти діяльності: податок на прибуток

  • Податок на прибуток та статус неприбуткової організації – на що звертають увагу податківці
  • Коли неприбуткова організація має сплатити податок на прибуток. Що слідує за позбавлення статусу неприбутковості
  • Операції із продажу майна та їх вплив на податкові результати – коли виникає податок?
  • Які операції можуть призвести до втрачання статусу неприбутковості
  • Складання та подання Звіту про використання доходів (прибутків) – на що звернути увагу
  • Ситуації, коли неприбуткова організація має подати декларацію з податку на прибуток

ПДВ у діяльності неприбуткової організації:

  • Коли настають події для обов’язкової реєстрації платником ПДВ
  • Які операції є 100% безпечними для ненабуття статусу платника ПДВ та які операції містять спірний статус
  • Наслідки реєстрації платником ПДВ, пільгові операції, нарахування умовних податкових забов’язань
  • Підстави для анулуювання реєстрації по рішенню податківців

Грошові операції: касові правила та використання РРО / ПРРО, які операції мають статус розрахункових та наслідки їх непроведення через РРО

Новації в документуванні операцій – вимоги до оформлення первинних документів та вимоги до розпорядчої документації за новим ДСТУ

Виплати фізособам – податкові правила та ризики:

  • вимоги ПКУ щодо статусу податкового агента, чи є неприбуткова організація податковим агентом;
  • особливості складання Податкового розрахунку щодо виплат фізичним особам;
  • «доходне» кодування операцій – як вибрати правильний код для звітування;
  • Відповідальність за недотримання вимог ПКУ щодо обов’язків податкового агента

Вартість семінару:

  • ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 1500,00 грн. (без ПДВ)
  • Вартість участі одного слухача семінару - 2500,00 грн. (Без ПДВ) (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані) кількість місць в групі обмежена У вартість включено:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
  • Ексклюзивні добірки матеріалів

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

Онлайн/Семінар та Офлайн/Семінар

Час проведення:

02 Листопада
10.00 - 11.00 реєстрація
11.00 - 18.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари