Основні засоби в обліку: від покупки (виготовлення) до продажу (ліквідації, іншого вибуття) З урахуванням змін 2021 року

Доповідачі:

Мілон-Козлова Марина Євгенівна
Мілон-Козлова Марина Євгенівна
Реєстрація

Програма вебінару:

 ОЗ – «добрі і вірні друзі» кожного підприємства. Вони і в виробництві підсоблять і при збуті допоможуть і для адміндіяльності будуть корисні. Загалом, без них ніяк. Але бухгалтерський і податковий облік ОЗ передбачає чимало нюансів. Давайте ж з ними розбиратися!

В програмі:

 ВИЗНАННЯ (ПОСТАНОВКА НА ОБЛІК) ОЗ. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ:

  • які первинні документи необхідно скласти для підтвердження статусу об’єкта як основного засобу або малоцінки;
  • об’єкти дешеві і дорогі, довгострокового і короткострокового використання.
  • поділ цілого об’єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися;
  • встановлена ліквідаційна вартість дорівнює нулю: наскільки це коректно і / або штрафонебезпечно;
  • що таке невиробничі засоби. Критерії віднесення об’єктів до невиробничих.

ПРИДБАННЯ (ОТРИМАННЯ) ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ:

  • за грошові кошти, в тому числі у нерезидента. Вплив «валютних» правил на вартість об’єкта. Коригування оподатковуваного прибутку в разі придбання основних засобів у нерезидента, зареєстрованого в країні з низькою податковою юрисдикцією
  • в якості внеску до статутного фонду
  • на безоплатній основі
  • придбання ОЗ за договором фінансового лізингу
  • придбання ОЗ за рахунок кредиту, хто і як повинен капіталізувати витрати на позики самостійне виготовлення ОС
  • витрати на демонтаж, перевезення та монтаж обладнання в зв’язку з переїздом офісу (виробництва) в ін. Приміщення
  • оприбуткування основних засобів, виявлених в результаті інвентаризації
  • витрати на демонтаж старого об’єкта для будівництва нового;
  • АМОРТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ
  • вибір методу нарахування амортизації
  • прискорена податкова амортизація, хто і за яких умов може її застосовувати
  • в налоговом учёте разрешили производственный метод амортизации
  • перегляд методу нарахування амортизації. Коли це можливо, і які з цього випливають податкові наслідки
  • призупинення амортизації: в разі  сезонного використання об’єктів основних засобів, в разі проведення ремонтів, реконструкції, модернізації;
  • амортизація ОЗ, отриманих безкоштовно
  • встановлення ліквідаційної вартості: чи можна цього уникнути?
  • можливість зміни терміну корисної експлуатації ОЗ
  • коригування на суму амортизації, приклад відображення в декларації з прибутку
  • амортизація невиробничих ОЗ – чи можна амортизувати в податковому обліку кондиціонер, кавоварку, обігрівач, електрочайник, телевізор, холодильник, мікрохвильову піч, кулер і т.д.

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТИ, ПОЛІПШЕННЯ ОЗ:

  • класифікація ремонтних витрат (поділ на витрати періоду і капіталізовані витрати). Хто здійснює таку класифікацію і як її підтвердити документально
  • облік матеріалів і запасних частин, отриманих під час проведення ремонту. Чи визнавати дохід від «безкоштовно отриманих» запчастин?
  • відображення в складі ремонтних витрат заробітної плати працівників та інших витрат
  • ремонти і поліпшення повністю з амортизованих ОЗ
  • заміна шин і акумуляторів на автомобільному транспорті, момент визнання витрат по шинам і акумуляторів (при установці на авто, при повному вибутті)
  • відображення ремонтних витрат безоплатно отриманих основних засобів.

ПЕРЕОЦІНКА ОЗ В БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ТА ПОДАТКОВОМУ ОБЛІКУ:

  • підстави для проведення бухгалтерської переоцінки. Процедура її проведення.
  • як бухгалтерська дооцінка враховується при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток

ВИБУТТЯ ОЗ ВНАСЛІДОК ПРОДАЖУ АБО ВНЕСЕННЯ В СТАТУТНИЙ ФОНД

  • коригування і податкові різниці, які визначаються при продажі основних засобів
  • як визначити базу оподаткування ПДВ при різних операціях з вибуття основних засобів. Вплив оціночної вартості на податковий облік ПДВ
  • потрібно робити оцінку ОЗ для подальшого продажу
  • приклад відображення продажу ОЗ в бухгалтерському та податковому обліку

ЛІКВІДАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ:

  • відображення в обліку прибутку вартості ліквідованого об’єкта. Як врахувати ліквідаційну вартість, якщо вона не дорівнює нулю
  • чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ. Як правильно оформити документи, щоб мати можливість для ненарахування ПДВ
  • облік запасів, отриманих від ліквідації

 ОРЕНДНІ ОПЕРАЦІЇ

  • отримання об’єкта оренди, орендні платежі
  • ремонт орендованого приміщення
  • повернення поліпшеного орендованого майна
  • гарантійний платіж по оренді і ПДВ
  • відшкодування орендодавцеві суми податків
  • оренда автомобіля у свого працівника
  • як виплачується працівникові компенсація за використання його автомобіля?

ОПЕРАЦИИ С НЕМАТЕРИАЛЬНЫМИ АКТИВАМИ – ВАЖНЫЕ НЮАНСЫ

  • критерії визнання нематеріальних активів за нормами ПКУ. Мінімальний строк корисного використання, встановлений ПКУ
  • відображення в податковому і бухгалтерському обліку операцій з придбання, продажу, ліквідації нематеріальних активів

ОЗ, ФОРМА 20-ОПП, БЛОКИРОВКИ НН: ВАЖЛИВІ ФАКТИ!

  • хто подає ф. 20-ОПП
  • коли подавати ф. 20-ОПП
  • терміни подачі ф. 20-ОПП
  • нюанси заповнення ф. № 20-ОПП
  • відповідальність за неподання ф. № 20-ОПП
 Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)

Що ви отримаєте від семінару:

  • ПЛЮСИ НАВЧАННЯ У НАС
  • Ефективна тренінгова методика Марини Мілон, унікальність якої на протязі 20 років підтверджують бухгалтери і фінансисти, які пройшли курс та успішно застосовують МСФЗ в своїй практиці
  • Унікальний комплект учбових матеріалів, який включає в себе книгу з презентаціями та прикладами від автора курса + корисний додатковий матеріал
  • Чітка структура і доступна форма викладення матеріала (теми)

Вартість вебінару:

  • Вартість участі в вебінарі 1350,00 грн. (Без ПДВ)

У вартість входить:

  • Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)
  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали в електроному варіанті
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

Місце проведення:

Слухаємо вебінари в зручному для себе місці, допомога бухгалтерам, юристам та іншим фахівцям для забезпечення виживання бізнесу в умовах карантину.

Час проведення:

18 Травня
09.30 - 10.00 реєстрація
10.00 - 15.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари