Основні засоби в обліку: від покупки (виготовлення) до продажу (ліквідації, іншого вибуття) З урахуванням змін 2021 року

Доповідачі:

Мілон-Козлова Марина Євгенівна
Мілон-Козлова Марина Євгенівна
Реєстрація

Програма вебінару:

  • ЩО ВВАЖАЮТЬ ОЗ З ТОЧКИ ЗОРУ МСФЗ?

    • Які активи є ОЗ з позиції МСФЗ?
    • Встановлення вартісного критерію
    • МСФЗ-перехід. Як вчинити з об’єктами ОЗ, які були визнані по П (С) БО, але за вимогами МСФЗ такими не є?
    • Класифікація ОЗ • Незначні об’єкти
    • Запчастини і резервні ОЗ • Невиробничі ОС в МСФЗ-обліку
    • ОС-компоненти • Необоротна «малоцінка»
    • Аванси постачальникам за ОЗ
    • Незавершені капітальні інвестиції
  • ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРВІСНОЇ ВАРТОСТІ ОЗ

    • Витрати, що формують первісну вартість.
    • Вартість переміщення об’єкта ОЗ на нове місце
    • Витрати на демонтаж • Витрати на тестування
    • Придбання ОЗ за рахунок кредиту, хто і як повинен капіталізувати витрати на позики • Купуємо ОС з відстрочкою платежу
    • Особливості обліку придбання ОЗ за державної субсидії
    • Безкоштовне отримання ОЗ – бухоблік і податкові наслідки
  • ПОДАЛЬША ОЦІНКА ОЗ

    • Модель початкових витрат
    • Модель переоцінки: доцільність і необхідність проведення
    • Відображення переоцінки в бухгалтерському та податковому обліку. приклад
  • Амортизація ОЗ – ЩО ВАЖЛИВО ВРАХОВУВАТИ ПРИ ЇЇ НАРАХУВАННЯ

    • Розрахунок ліквідаційної вартості
    • Вибір методу амортизації
    • Визначення термінів корисного використання
    • Перегляд СПИ. Як відображати такі зміни: як зміна облікової оцінки або перегляд облікової політики?
    • Вплив змін СПИ на податковий облік
    • Покращення та консервація ОС: чи буде бухгалтерська і податкова амортизація?
    • «Бути чи не бути? ..» амортизації в період тимчасового простою ОС
    • Що робити, якщо обладнання повністю амортизовано, але все ще використовується?
    • Прискорюємо амортизацію ОЗ у податковому обліку
    • У податковому обліку дозволили виробничий метод амортизації
    • Коригування на суму амортизації, приклад відображення в декларації з прибутку
  • Витрати, пов’язані З ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ ОСНОВНОГО ЗАСОБИ

    • Облік поточного та капітального ремонту за МСФЗ.
    • Ремонти та поліпшення – як розділити ці два поняття
    • Ремонти і поліпшення повністю замортизованих ОС
    • Заміна окремої компонента об’єкта ОЗ
    • Чи слід капіталізувати поліпшення ОС, які взяли в оренду?
    • Документальне оформлення витрат на ремонт і поліпшення ОЗ
  • ЗНЕЦІНЕННЯ ОЗ – ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ТА ОБЛІКУ

    • Концепція знецінення активів
    • Які існують зовнішні і внутрішні джерела інформації ознак знецінення
    • Як оцінювати і визнавати в фінзвітності збитки від знецінення
    • Вплив суми знецінення на податкові різниці
    • Наслідки непроведення знецінення
  • ВИБУТТЯ АКТИВУ ПО МСФЗ – ПРАВИЛАМИ

    • Які ключові умови і критерії класифікації активів, призначених для продажу.
    • Послідовність дій при реклассе ОС у необоротні активи, призначені для продажу
    • Приклад відображення продажу ОС в бухгалтерському та податковому обліку
    • Продаж ОС зі збитками – нюанси обліку ПДВ
    • списання ОС (в разі морального і / або фізичного зносу, знищення і т. Д.), Нюанси ПДВ – обліку
  • Розкриття інформації про ОС У поясненні до ФО

  • ОСНОВНІ Коригувальний ПРОЦЕДУРИ ПО ТРАНСФОРМАЦІЇ ДАНИХ ПРО ДОВГОСТРОКОВИХ АКТИВАХ З ПСБО в МСФЗ

  •  ЯК ВРАХОВУВАТИ НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ ПО МСФЗ

    • Що таке нематеріальний актив?
    • Програмні продукти: НМА або ОС?
    • Витрати на створення веб-сайту
    • Рекламні ролики
    • Внутрішньо створені НА, особливості формування первісної вартості
    • Основні коригування при трансформації операцій, пов’язаних з урахуванням НМА

Що ви отримаєте від семінару:

  • ПЛЮСИ НАВЧАННЯ У НАС
  • Ефективна тренінгова методика Марини Мілон, унікальність якої на протязі 20 років підтверджують бухгалтери і фінансисти, які пройшли курс та успішно застосовують МСФЗ в своїй практиці
  • Унікальний комплект учбових матеріалів, який включає в себе книгу з презентаціями та прикладами від автора курса + корисний додатковий матеріал
  • Чітка структура і доступна форма викладення матеріала (теми)

Вартість вебінару:

  • Вартість участі в вебінарі 1350,00 грн. (Без ПДВ)

У вартість входить:

  • Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)
  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали в електроному варіанті
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

Місце проведення:

Слухаємо вебінари в зручному для себе місці, допомога бухгалтерам, юристам та іншим фахівцям для забезпечення виживання бізнесу в умовах карантину.

Час проведення:

Архів
09.30 - 10.00 реєстрація
10.00 - 15.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари