Особливості обліку на виробничих підприємствах під час військового стану

Доповідачі:

Самарченко Олена Романівна
Самарченко Олена Романівна
Реєстрація

Програма вебінару:

Особливості обліку на виробничих підприємствах під час військового стану

Первинні та облікові документи під час війни:

  • дії підприємства в разі пошкодження/втрати первинних документів (в тому числі за перевірені періоди). Правила, передбачені Податковим кодексом та алгоритм для підприємства
  • складання внутрішніх документів та обмін документами з контрагентами. В якому вигляді, як передавати тощо

Облік та списання основних засобів:

  • коли це можливо/потрібно зробити
  • якими документами підтвердити факт руйнувань та його причини
  • списання основних засобів в бухгалтерському та податковому обліку (включаючи ПДВ)
  • відновлення пошкоджених основних засобів та відображення витрат на відновлення в обліку

Вилучення (примусове відчуження) автомобілів підприємства на потреби збройних сил

  • складання документів, що підтверджують факт вилучення
  • чи нараховується амортизація на такі об’єкти
  • коли та як треба/можна списати автомобілі

Втрата запасів (матеріали, готова продукція) під час війни:

  • виявлення втрачених запасів
  • списання та відображення в обліку

Передача матеріалів та продукції на потреби збройних сил та постраждалих громадян:

  • які документи мають бути у підприємства
  • податкові пільги, що надані законодавцем
  • в яких випадках необхідно буде доводити цільове використання переданих запасів

Відображення в виробничому обліку витрат, пов’язаних з простоєм:

  • загальновиробничі витрати. Як обліковувати, коли списувати
  • оплата праці та інш.

Особливості калькулювання продукції з урахуванням збитків, понесених підприємством (списання сировини, матеріалів, втратою персоналу тощо)

Передислокація підприємства на іншу територію:

  • правила та можливості, передбачені документами
  • чи існує підтримка держави та в чому вона полягає
  • як відобразити в обліку витрати, пов’язані з переміщенням виробництва

Що ви отримаєте від семінару:

  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів

Вартість вебінару:

  • Вартість участі в вебінарі 1200,00 грн. (Без ПДВ)

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)

Місце проведення:

Онлайн/Семінар

Час проведення:

Архів
14.00 - 15.00 реєстрація
15.00 - 18.30 лекція семінару та його закінчення

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари