ЗЕД-контракти ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ ТА СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ.

Доповідачі:

Свистіль Сергій Олександрович
Свистіль Сергій Олександрович
Реєстрація

Програма семінару:

Нові тенденції у світовій торгівлі та укладанні ЗЕД-контрактів.

  • Оцінка впливу обмежень та заборон в міжнародній торгівлі з метою коригування ЗЕД та контрактів;
  • Як захищаються експортери та імпортери від нових ризиків на зовнішніх ринках;
  • Як змінюються ЗЕД-контракти відповідно до нових тенденцій у світовій торгівлі.

Ефективне використання нових можливостей в зовнішньоекономічній торгівлі в 2021р. в інтересах українського бізнесу.

  • ЗЕД в умовах пандемії та економічної кризи. Аналіз та можливості українського бізнесу.
  • Угода про вільну торгівлю між Україною та Ізраілем (з 1 січня 2021).
  • Нові можливості в рамках Конвенції ПанЄвроМед.
  • Яке майбутнє зони вільної торгівлі з країнами СНД.
  • Що потрібно зробити для розширення використання режиму Генеральних преференцій (GSP), наданого Україні США.
  • Аналіз ситуації та рекомендації щодо використання переваг зони вільної торгівлі з Канадою.
  • Деякі зауваження та рекомендації щодо організації торгівлі з ЄС.
  • Аналіз нових можливостей що виникають внаслідок торгових війн, встановлених заборон та обмежень.
  • Експорт та імпорт з Китаю. Нові складнощі, можливості та перспективи.
  • Особливості ведення зовнішньоекономічної діяльності та ЗЕД-контрактів в країнах Південно – Східної Азії.
  • Зовнішньоекономічна діяльність з країнами африки.

Нюанси проведення переговорів з потенційними контрагентами в контексті мінімізації ризиків та збитків в т.ч. в режимі онлайн.

  • Перевірка потенційного контрагента, рекомендації. Як перевірити потенційного контрагента за контрактом. Оцінка потенційних ризиків в країні контрагента. Рекомендації.
  • Обрання застосовного права, арбітражу і суду, умов поставки та умов розрахунків.
  • Ціна за контрактом та використання сучасних інструментів розрахунків.
  • Особливості ведення листування, оферта та акцепт.
  • Типові помилки проведення переговорів що дорого обходяться.
  • Превентивні заходи відносно шахрайських схем та недобросовісної конкуренції, що були використані нерезидентами в Україні останнім часом.
  • Особливості підготовки меморандуму або протоколу про наміри для захисту інтересів української компанії.

Організація ефективної контрактної роботи. Актуальні питання укладання та виконання ЗЕД-контрактів в 2021р. 

  • Типові помилки при укладенні ЗЕД-контрактів: помилки вибору умов поставки, момент укладення контракту, помилки листування, визначення ціни за довгостроковими контрактами, помилки страхування.
  • Обрання форми контракту. Помилки та їх наслідки.
  • Модельні контракти МТП.
  • Новий Модельний контракт МТП міжнародної купівлі-продажу товарів (публікація №811))
  • Рекомендовані форми контрактів ITC, Мінекономіки.
  • GAFTA-контракти.
  • Контракти FOSFA.
  • Контракти FIDIC.

ІНКОТЕРМС 2020 у практиці контрактної роботи. Помилки і збитки у випадках неправильного застосування ІНКОТЕРМС 2020.

Контракти перевезення в умовах обмежень внаслідок пандемії коронавірусу. Оптимізація логістичного забезпечення ЗЕД.

  • Аналіз типових помилок щодо укладання договорів перевезення в нових умовах.
  • Стратегія обрання умов поставки та доставки для підвищення конкурентоспроможності.
  • Страхування вантажів та відповідальності.
  • Приклади розв’язання складних проблем при організації перевезень.

Організація контролю якості поставленого товару. Ситуації та вирішення проблемних питань, пов’язаних із постачанням неякісного товару, товару який не відповідає умовам поставки або вимогам країни імпорту.

  • Приймання товару за якістю і кількістю. Підтвердження поставки неякісного товару. Дії в разі поставки неякісного товару.
  • Оформлення та вирішення спірних питань, арбітражна практика.
  • Способи захисту інтересів постраджалої сторони та рекомендації щодо мінімізації втрат. Найкращі практики.

Розрахунки в ЗЕД: сучасні тенденції та інструменти. Рекомендації щодо зменшення ризиків та вирішення проблемних питань в разі порушення умов платежу.

Як мінімізувати збитки при настанні непередбачених обставин. Форс-мажор в т.ч. в умовах поширення пандемії коронавірусу та економічної кризи.

  • Аналіз помилок при укладанні контрактів стосовно форс-мажорних обставин.
  • Рекомендації щодо підтвердження та отримання документів про форс-мажорні обставини.
  • Рекомендації щодо підготовки розділу контракту про форс-мажорні обставини в умовах поширення коронавірусу.
  • Захист інтересів української сторони в разі ускладнень, які не можна віднести до форс-мажор.

Алгоритми просування промислової групи товарів в 2021р. Робота з Китаєм, ЄС, країнами Африки та Південно-Східної Азії в умовах існуючих обмежень.

Вартість семінару:

  • ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 2000,00 грн. (без ПДВ)
  • У вартість включено:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
  • Ексклюзивні добірки матеріалів
  • 3700,00 грн  (без ПДВ) ВАРТІСТЬ УЧАСТІ СЕМІНАРА ОДНОГО СЛУХАЧА
  • Кількість місць в залі обмежена, Ваша бронь підтверджуються оплатою
  •   Прохання реєструйтесь заздалегідь
  • (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

г. Киeв Отель "Казацкий" Конференц-зал
z

Час проведення:

23 Липня
09.00 - 10.00 реєстрація
10.00 - 17.00 лекція семінару та його закінчення

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари