• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • ЗЕД-контракти НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо використання правил ІНКОТЕРМС 2020 в комерційних угодах в 2020 році. Нові зміни.

ЗЕД-контракти НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо використання правил ІНКОТЕРМС 2020 в комерційних угодах в 2020 році. Нові зміни.

Доповідачі:

Свистіль Сергій Олександрович
Реєстрація

Програма семінару:

Розділ  1. Ключові моменти щодо впровадження Нових правил Інкотермс 2020 

  • В чому полягає потреба в нових Правилах Інкотермс 2020
  • Зміни в Правилах  Інкотермс 2020 відносно Інкотермс 2010
  • Правове регулювання в Україні щодо Правил Інкотермс
  • Введення  в дію нових Правил в діяльності державних органів та в комерційній практиці
  • Особливості переходу компанії на використання Правил Інкотермс 2020
  • Особливості використання Правил Інкотермс в різних країнах світу

Розділ 2. Детальний аналіз  Правил Інкотермс 2020 та рекомендації щодо використання в комерційних угодах

  •     EXW
  •     FCA
  •     CPT
  •     CIP
  •     DAP
  •     DPU
  •     DDP
  •     FAS
  •     FOB
  •     CFR
  •     CIF

Розділ 3. Особливості використання Правил Інкотермс 2020 по відношенню до додаткових угод

  • Принципові зміни щодо організації страхування в рамках Правил Інкотермс 2020
  • Корисні рекомендації та найкращі практики щодо організації перевезень товарів
  • Зв’язок договорів перевезення та страхування в комерційних угодах
  • Як краще організувати перевірку та інспекцію товарів в різних умовах поставки товарів
  • Правила Інкотермс 2020 по відношенню до додаткових договорів зберігання товарів

Розділ 4.    Правила Інкотермс 2020 в договорах міжнародної купівлі-продажу товарів

  • Як правильно посилатися на правила Інкотермс 2020 в контрактах
  • Застереження щодо обрання Правил Інкотермс 2020 для різних умов перевезення товарів
  • Особливості визначення моменту переходу права власності на товар для різних умов поставки товарів
  • Узгодження умов поставки з торговими звичаями
  • Особливості  обрання Правил Інкотермс для готових виробів та сировинних товарів.
  • Запасне правило поставки для Форс-мажорних обставин
  • Правила Інкотермс для ситуації, коли існують ризики поставки неякісного товару
  • Аналіз ризиків несплати за товар для різних умов поставки
  • Пов’язаність умов поставки з ціною на товар
  • Практика внесення змін до Правил Інкотермс
  • Додаткові послуги сторін в рамках визначених  Правил Інкотермс
  • Правила Інкотермс в арбітражній практиці

Розділ 5. Використання Правил Інкотермс 2020  в інших комерційних угодах  

  • Особливості використання Правил Інкотермс  в договорах поставки, консигнації, комісії, дистрибуції, агентських угодах
  • Використання Правил в рамках державних закупівель.
  • Використання Правил в оферті, акцепті та меморандумі
  • Використання Правил в складних ланцюгах поставки товарів
  • Використання Правил в разі продажу товару між пов’язаними структурами

Розділ 6. Окремі приклади  використання Правил Інкотермс 2020

  • Використання Правил Інкотермс в митних нормативних документах та статистиці
  • Використання Правил Інкотермс при визначенні митної вартості митними органами
  • Використання Правил Інкотермс  у внутрішній торгівлі
  • Документарний акредитив, інші інструменти торгового фінансування  і Правила Інкотермс
  • Застереження щодо шахрайства

Розділ 7. Стратегія компанії щодо використання Правил Інкотермс 2020

  • Світові тенденції щодо розвитку Правил Інкотермс та комерційної практики
  • Розвиток компанії в контексті переходу на більш складні Правила Інкотермс для продавця або покупця
  • Визначення стратегії компанії з використання Правил Інкотермс в комерційних угодах

Вартість семінару:

  • ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ВЕБІНАРА 2000,00 грн. (без ПДВ)
  • У вартість включено:
  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором
  • Ексклюзивні добірки матеріалів
  • 3750,00 грн  (без ПДВ) ВАРТІСТЬ УЧАСТІ СЕМІНАРА ОДНОГО СЛУХАЧА
  • Кількість місць в залі обмежена, Ваша бронь підтверджуються оплатою
  •   Прохання реєструйтесь заздалегідь
  • (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)
  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

г. Киeв Отель "Казацкий" Конференц-зал
z

Час проведення:

09.00 - 10.00 реєстрація
10.00 - 17.00 лекція семінару та його закінчення

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари