
Басанська Марина Леонідівна
Бізнес-консультант з багаторічним практичним досвідом з організації та впровадження системи продажів і маркетингу в підприємствах малого та середнього бізнесу, проведення відкритих і корпоративних тренінгів і семінарів, індивідуальних і групових консультацій з питань впровадження системи маркетингу і продажів, розробки та впровадження маркетингових стратегій, позиціонування та іміджу компанії. Спеціаліст по сарафанне, подієвому маркетингу і маловитратні маркетингу прямого відгуку.ї
Професійний досвід:
- Співавтор концепції побудови банку нового типу, на основі повернення довіри і довгостроковій, партнерської моделі співпраці з підприємцями.
- Соведущая передачі «Бізнес сніданок».
- Співавтор програми «Бізнес Перезавантаження 90 днів».
- Учасник ділових конференціях в якості експерта по партизанського маркетингу.
- Автор статей про партизанський і сарафанне маркетингу.
- Співзасновник київського клубу «Партизанського маркетингу».Спеціалізація:
- Розробка загальної маркетингової стратегії компанії;
- Реактивация клієнтської бази;
- Розробка системи комунікацію з клієнтами;
- Створення моделі довіри;
- Розробка УТП і непереборного пропозиції для клієнтів;
- Розробка фронт і бек продукту;
- Пакетування по послугах;
- Виділення ключових індикаторів;
- Розробка (опрацювання) каналів реклами;
- Розробка рекламних матеріалів (на друковані носії);
- Впровадження 2-3-х крокових продажів;
- Розробка і впровадження програми лояльності та рекомендацій;
- Розробка і впровадження крос-маркетингових програм, розробка up-sell продажів;
- Розробка і впровадження ВІП продукту;
- Розробка і впровадження партнерських програм;
- Розробка програми з підвищення експертність і позиціонування …