• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • Галина Казначей: Кадрова документація через призму Судової практики. Ексклюзивні роз’яснення Міністерств та Держпраці. Такого Ви не почуєте на жодному безкоштовному заході !!! 

Галина Казначей: Кадрова документація через призму Судової практики. Ексклюзивні роз’яснення Міністерств та Держпраці. Такого Ви не почуєте на жодному безкоштовному заході !!! 

Доповідачі:

Казначей Галина
Реєстрація

Програма семінару:

Програма семінару:

  1. Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах
    • Накази про встановлення неповного робочого часу;
    • Накази про надання «карантинних» відпусток;
    • Накази про дистанційну роботу
    • Табелювання працівників у період карантину
    • Кадрова документація за період карантину вихідного дня.
    • Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?
    • Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів
  2. Кадрові документи через призму судових справ
    • Штатний розпис та Міжкваліфікаційні співвідношення. Теорія про штатний розпис та аналіз судових справ;
    • Застосування Класифікатора професій, теорія застосування та практика судів.
    • Накази про звільнення, затримки розрахунків при звільненні, середній заробіток через призму судової практики.
  3. Електронні трудові книжки: закон прийнято!
    • Аналіз змін, які на нас чекають у звязку із прийняттям закону № 3623
    • Готуємось до переходу на електронні трудові книжки.

Детальний аналіз ймовірних  і «неймовірних» помилок в трудових книжках.  Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо

4.1  КАДРОВИЙ АУДИТ

 Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

  • Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань
  • Документальне оформлення. (наказ);
  • Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;
    • Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту
  • Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця
  • Перевірка правильності оформлення трудових відносин
  • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу
  • Перевірка кадрової звітності
  • Аудит процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.
  • Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.
  • Перевірка локальних актів підприємства
    • Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів
  • Номенклатура справ;
  • Колективний договір (за наявності);
  • Правила трудового розпорядку;
  • Штатний розпис;
  • Положення про структурний підрозділ;
  • Посадові інструкції;
    • Перевірка правильності оформлення трудових відносин
  • Трудові угоди, контракти,
  • Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.
    • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу
  • Накази з кадрової діяльності, ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)
  • Журнали обліку кадрових документів
  • Наявність графіка відпусток надання відпустки та журналу реєстрації відпусток;
  • Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;
  • Табелі обліку робочого часу;
    • Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року
  • Номенклатура справ;
  • Графік відпусток;
  • Інструкція з діловодства
  1. Планування роботи відідлу кадрів на 2021 рік
    • Графік відпусток. Документальне супроводження графіка відпусток від А до Я
    • Складання штатного розпису на 2021 рік
    • Розроблення номенклатури справи на 2021 рік
    • Організація атестації працівників
    • Практичні поради та таблиця з панування роботи кадровика на підприємстві на 2021 рік
  2. Перевірки Держпраці та суди
    • Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.
    • Перевірки Держпраці через призму судових рішень. Теорія і практика.
  3. Що нового про дистанційну, надомну роботу та гнучкий режим робочого часу ? Черговий законопроект. Аналіз змін та нововведень
  4. Актуальні зміни на дату проведення семінару.

Вартість семінару:

  • Вартість участі одного слухача семінару - 1999,00 грн. (Без НДС)
  • Знижки за 2-х учасників - 5%
  • Знижки за 3-х учасників та більше - 10%
  • Знижки постійним клієнтам.
  • Знижка при реєстрації через сайт: 3%

У вартість входить:

  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали
  • обід в ресторані
  • кава-брейки
  • набір ділових аксесуарів
  • сертифікат
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

м.Київ (ст.м. «Майдан Незалежності») Готель "Козацький" Конференц-зал

Час проведення:

09.00 - 09.30 реєстрація
09.30 - 17.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари