Складська ЛОГІСТИКА. ЛОГІСТИНИЧНІ РІШЕННЯ В ОБЛАСТІ СКЛАДУВАННЯ»

Доповідачі:

СТЕПЧЕНКОВ Ярослав Євгенович
СТЕПЧЕНКОВ Ярослав Євгенович
Реєстрація

Програма семінару:

СКЛАДСЬКА ЛОГІСТИКА. ЛОГІСТИНИЧНІ РІШЕННЯ В ОБЛАСТІ СКЛАДУВАННЯ»

Ви не почуєте реклами тІєї чи іншої WMS, але багато часу ми приділимо обговоренню, що треба зробити і як щоб побудувати власну WMS, або якісно поставити технічні вимоги ІТ компанії при покупці WMS, щоб ви отримали реальну користь і ефективність від її впровадження;

– на жаль, у нас не буде прописної істини з академічних підручників або презентації «а ось дивіться, у цій компанії ось такий склад», але гарантовано ви отримаєте тільки інформацію з практичного досвіду нашого експерта, який вже чверть століття в логістиці і брав участь в створенні декількох корпоративних WMS і працював зі складами рітейлу (різних температурних режимів), виробничих підприємств, дистрибуційних компаній, поштового оператора;

– ну і остання проблема, на жаль вам не вдасться виспатися на цьому заході, тому що не буде монотонного бурмотіння під миготіння слайдів. Ми будемо працювати активно створювати, будувати, шукати рішення. Точніше шукати будете Ви, а наш експерт буде вам допомагати знаходити рішення в стилі коучингу / менторства (Так, так, наш експерт є і професійним коучем). І він, створюючи програму, ставив за мету, щоб Ви після цих днів вийшли сповнені не тільки знаннями, а й ідеями, умінням дивитися на проблеми під різними кутами, і найголовніше, знаходити їх рішення. Але, точно, ми обговоримо всі ВАЖЛИВІ аспекти в організації роботи складів: – про сучасні і не дуже технологіях і обладнанні, техніки; про їх плюси і мінуси не тільки фізичних, а й тих, які впливають на витрати (вартість складської обробки) – адресне зберігання, інвентарний контроль, управління чергою, управління завданнями працівників і інші моменти, які, як показує досвід ви можете самі створити у себе (аналог WMS). Але якщо зважитеся купувати, то будете розуміти, як це повинно працювати, що необхідно вимагати при впровадженні та як сформулювати ваші «хотілки»; – як організувати роботу персоналу, мотивувати їх і залучити до роботи ВСЕ ДОКУМЕНТИ, тех.завдання, РЕГЛАМЕНТИ ТА ІНШІ ФАЙЛИ, які будуть показані І ПРО ЯКІ БУДЕ ЙТИ МОВА БУДУТЬ ДОСТУПНІ в електронному вигляді.

В програмі:

Технології складів

  • Технології комплектації замовлень: піккінг (picking) з місця зберігання (стелаж, осередок);
  • Крос-докінг (Cross Docking) палетний або коробковий; pick-by-line (пік-бай-лайн). Плюси, мінуси кожної технології
  • Інформаційне забезпечення працівників складу при процесах роботи з товаром (паперова, ТСД, Pick-by-Light, Pick-by-Voice, Pick-by-Vision)
  • – Приміщення складів – специфіка їх підбору або проектування для складів
  • – Розміщення стелажного обладнання: плюси і мінуси варіантів обладнання
  • – Корисний об’єм і площа складу. Про нюанси планування в приміщенні
  • – Проїзди, проходи. Нюанси управлінням потоками техніки і людей
  • – Вантажний двір, як вузьке місце при інтенсивному трафіку (вашому і сусідів, якщо такі є)
  • – Постановні місця і місця для маневрів – джерело втрат часу. Як при проектуванні це врахувати
  • – Техніка: її потреба, обмеження при використанні. Про технічне обслуговування і персональну відповідальність
  • – Паспорт складу: форма оцінки поточних можливостей і потенціалу складу; форма аналізу вузьких місць.

ІТ забезпечення складських процесів (еволюція розвитку вашої системи управління складом)
– Еволюція вашої ІТ системи керування складом:

Практичний кейс:

  • зародження: постановка натурального обліку ТМЦ
  • адресна система і еволюція до оптимізації маршрутів, швидкості пошуку та ін.
  • переродження адресної системи: перехід до обліку залишків в кожній клітинці
  • IMS: управління залишками в осередках, автоматизації підживлення / переміщення – управління ресурсами: тимчасові моделі процесів, нормування та відстеження продуктивності
  • WMS: динамічне планування ресурсів і управління їх навантаженням Адресне зберігання і управління топологією
  • Завдання вирішуються при адресному зберіганні

Практичний кейс:

– Ячейки і їх параметри. Коефіцієнт використання осередка

– Фізичне виділення осередка, маркування та її формат для гнучкості

– Стандартний осередок або індивідуальний розмір. Управління розміром осередка виходячи з частоти його підживлення

– Облік залишків товарів по кожному осередку зберігання

– Топологія осередків (планограмма), швидкість комплектації і управління маршрутом

– Користь і шкода АВС аналізу при управлінні топологією і наскільки ефективні статистичні методи класифікації

– Осередки комплектації, підживлення і зберігання. Навіщо ці типи і як управляти їх розташуванням для оптимізації трудозатрат

– Метрики ефективності управління адресним зберіганням

 

Приймання ТМЦ на склад і розміщення на складі

– Які завдання ми ставимо перед співробітниками приймання

– Якісно і швидко: як ці фактори при прийманні впливають на інші процеси (в т.ч. на продажи)

– Практичний кейс: джерела помилок при прийманні і практичні методи їх усунення

– Помилка ідентифікації

– Помилки кратності упаковок (складських SKU)

– Терміни придатності та / або партії

– Контроль вхідної якості: правила, внутрішні стандарти, ІТ-підтримка

– Внутрітарні недовкладання

– Ваговий товар: проблема усереднення ваги одного вантажного місця

– Розміщення на складі: в чому важливість даного процесу і як він дозволяє підвищити продуктивність

Розміщення на складі: актуальність вагогабаритних характеристик

– Розміщення на складі: визначення осередку / місця розміщення і алгоритми прийняття рішення (АВС, історична аналогія поведінки товарів даної ТГ, «вибивання» та ін.)

Комплектація замовлень:

– Швидкість, якість і вартість – як цим керувати і досягти ефективності.

– Які метрики краще використовувати для управління (і трохи про драйвери)

– Picking Практичні аспекти впровадження – формування маршрутів збірки для оптимізації пробігів

– коли АВС розташування товарів завдає шкоди і як не допустити таких помилок

проблема коректної мотивації на продуктивність: «за що платимо, то і напрацюємо»

управління електронною чергою

– хвильова комплектація:

– каскадний Picking;

– Picking різними одиницями складського обліку (ЕСУ)

– Pick-by-line Практичний аспекти впровадження

– в чому перевага PBL і в чому його недолік

– управління чергою вхідного потоку і його важливість для безпеки комплектації

– дії, якщо йде збій вхідного потоку: – на вході товару менше ніж замовляли; – на вході товару більше ніж замовляли; – запізнення підвезення товарного потоку;

– про практику міксу Picking і PBL – Cross-Docking

– Практичні аспекти впровадження – 5S на робочому місці комплектувальника

– Фіксація проблем під час комплектації: чому важливо «тут і зараз»

– Lean погляд про додаткові операції, які знижують продуктивність комплектування

 

Контроль комплектації:

– дилема: контроль при комплектації або перевірка пізніше (при упаковці або при відвантаженні)

– Практичні аспекти: про причини виникнення помилок при комплектації

– Ціна помилки і ціна контролю

– Пару слів про недобросовісних контрагентів, які користувалися нашим бардаком і «клієнт завжди правий»

– Про практичні методи контролю (ТСД, ваговій, візуальний) і про вартість його впровадження

– Пакувальний лист, відео місця перевірки та інші дрібниці, які скорочують втрати

 

Відвантаження замовлень:

– Упаковка та розміщення в транспортному засобі: питання не в відповідальності, а в відсутності бою і використанні ТЗ

– Практичні аспекти: як ми вчили обмотувати палети

– Практичні аспекти: вчимося грати в «п’ятнашки»  або про якість збірки палет

– Практичні аспекти: вантажні місця і їх контроль

– Практичні аспекти: «Гра в п’ятнашки» або як ми забували палети відвантажувати

Взаємодія з водієм-експедитором

 

Інвентарний контроль:

як організувати його, щоб він був ефективний У чому важливість регулярного інвентарного контролю на складі і на які аспекти управління та сервісу він впливає – Інвентарний контроль і додаткові завдання, які можуть бути реалізовані при його проведенні

– Практичний кейс: Організація інвентарного контролю без адресної системи зберігання

– Повний і вибірковий контроль ТМЦ

– Періодичний, позаплановий інвентарний контроль (нюанси, плюси і мінуси)

– Чи може бути періодичний контроль щоденним? Як автоматизоване управління чергою допомагає в цьому

– Практичний кейс: Організація інвентарного контролю при адресному зберіганні:

– контроль Адреса Осередка

– звірення залишку в осередку – порівняння фізичного залишку з обліковим

– алгоритм генерування щоденних завдань на інвентарний контроль

– організація процесу і процедур усередині складського інвентарного контролю

Складський персонал:

– Пару слів про поточну ситуацію з персоналом для складів

– Погляд на роботу зі складським персоналом через двуфакторною моделлю мотивації

– Налаштування персоналу і справедлива оплата (як ми почали керувати чергою замовлень)

– Тарифи або ставка: «з вогню та в полум’я»

– Компетенції працівників складу: від складних систем до інтуітивно зрозумілих процесів (в т.ч. інструкціям, інтерфейсів, візуалізації та ін.)

– Продуктивність: як міряємо, як зіставляємо, як балансуємо зміни.

– Потрібна людина на потрібному місці: аналіз розриву базових здібностей персоналу. Навчати або спростити процеси? Оцінка ризиків обох варіантів. Трохи про криву досвіду

– Адаптація та атестація персоналу. Важливість її проведення і як її організувати.

– Мотивація і стимуляція їх відміну

– 12 мотиваційних чинників і застосування даного методу для комплектації персоналу

– матеріальне і нематеріальне заохочення: побудова системи мотивації з урахуванням економічної вигоди для підприємства

– Організація колективної/бригадної роботи: «Ефекту Рінгельмана», Самодертмінація

– Система категорій. Плюси і мінуси. Економіка впровадження

– Важливі фактори, які нівелюють ефект від систем мотивації.

– Роль керівника підрозділу на загальну мотивацію колективу (в т.ч. трохи про лідерство в малих групах)

– ВАЖЛИВО: рутинні роботи і проблема втрати якості і мотивації згодом. Як утримати працівника якомога довше?

 

Витратні матеріали на складі:

облік, нормування, контроль ефективного використання.

– пакувальні матеріали і їх облік при роботі складу

– Нормований облік, облік з використання. Відмінність, трудовитрати і вимоги

– Практичний кейс: автоматичне списання стрейтч- плівки Робота з оборотною тарою Особливості обліку і організації повернення (палети, ящики, в т.ч. гофро) – Повертати, відновлювати й інші методи оптимізації витрат на поворотну тару. Ціна запитання.

Вартість семінару:

  • 4800 грн. (без ПДВ).
  • Знижки за 2-х учасників - 5%
  • Знижки за 3-х учасників та більше - 10%
  • Знижки постійним клієнтам.
  • Знижка при реєстрації через сайт: 3%

У вартість входить:

  • відповіді на запитаняя (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь)
  • ексклюзивні аналітичні матеріали
  • обід в ресторані
  • кава-брейки
  • набір ділових аксесуарів
  • сертифікат
  • Кожен учасник отримає бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

м.Київ (ст.м. «Майдан Незалежності») Готель "Козацький" Конференц-зал

Час проведення:

Архів
09.30 - 10.00 реєстрація
10.00 - 17.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація на подію закрита

Тeл. (044) 587-63-00

Моб. (097) 549-18-83

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари