РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ОБЛІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ «МИСТЕЦТВА» ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

Доповідачі:

Реєстрація

Програма семінару:

Маркетинг і реклама: 

  • податково-бухгалтерська інтерпретація економічною сутністю:

    • маркетинг і господарська діяльність – точки перетину податкового обліку;
    • термінологія Податкового кодексу. Які «підводні камені» вона містить?
    • ДПСУ про маркетинг: огляд листів і роз’яснень;
    • що таке реклама, і яку термінологію необхідно використовувати бухгалтеру.

Мерчандайзинг як спосіб просування товару:

  •  Мерчандайзинг у виробника (постачальника):

    • види, способи, цілі;
    • витрати на мерчандайзинг в податковому обліку прибутку і ПДВ;
    • підтверджуючі документи для податкового обліку;
    • які витрати вигідніше залишити «собі», а які «передати» магазину або спеціальному агентству.
  • Мерчандайзинг в роздрібній торгівлі: 

    • рекламна акція в магазині: хто «замовляє музику»;
    • витрати на мерчандайзинг: структура витрат і податковий облік;
    • створення пакета підтвердних документів;
    • основи «мерчандайзингові» співпраці з виробником (постачальником).
  • Реклама в ЗМІ: 

    • аналіз документального оформлення, яке потрібно при проведенні перевірки;
    • облік об’єктів авторського права (рекламні ролики), в тому числі тих, які отримані безкоштовно • поділ витрат на загальну рекламу між підприємствами, що входять в одну групу (наприклад, за системою «дилер-дистриб’ютор»)
  • Знижки отримані та надані: 

    • види знижок і документи, якими вони встановлюються. Положення про знижки, накази та інші документи, необхідні і достатні для обліку;
    • знижки до ціни, яка нижча за собівартість товару. Як відобразити в обліку таку операцію? Чи необхідно донараховувати податки?
    • ретро-знижки. Особливості обліку, коригування ПДВ і податку на прибуток. «Плюси» і «мінуси» ретро-знижок;
    • знижки, отримані від нерезидента на імпортний товар. Порядок коригування оподатковуваного прибутку. Як знижка може відображатися на сумі «імпортного» ПДВ;
    • знижки та оподаткування фізосіб – персоніфікація доходів. Звичайні ціни та звичайні знижки.
  • Знижка і уцінка: 

    • відмінні особливості;
    • коли слід застосовувати знижку, а коли – уцінку;
    • облікові особливості уцінок і їх документальне оформлення
  • Бонусні та інші заохочувальні програми: 

    • що таке бонус (премія) з юридичної і з бухгалтерсько-податкової точки зору? Думка податкових органів, практика перевірок;
    • документальне підтвердження при різних трактуваннях;
    • відображення бонусу в податковому обліку платника і одержувача;
    • бонус від нерезидента: можливі проблеми валютного контролю.
  • Кредит-нота від постачальника: 

    • знижка, послуга, списання боргу або подарунок?
    • Вплив формулювань на оподаткування.
  • Маркетингові та рекламні послуги у взаєминах з нерезидентом: 

    • застосування «обмеження по витратах» в частині придбаних послуг;
    • податок на репатріацію;
    • особливості нарахування ПДВ (як при імпорті, так і при експорті послуг).
  • Ознайомлення з властивостями товарів – облікові нюанси: 

    • проведення дегустацій і тестування товарів;
    • рекламні витрати або витрати на збут, чи є «облікова» різниця?
    • основні правила документального оформлення і податкового обліку.
  • Дарування подарунків покупцям: 

    • відображення операції з дарування подарунків в податковому обліку прибутку і ПДВ;
    • як застосувати звичайну ціну до подарунків для утримання ПДФО та військового збору.
  • «Приховані подарунки» – оптимальні податкові схеми: 

    • формування комплектів (продаж товарів «в комплекті»). Основні принципи і правила. Оформлення податкових накладних в частині кодів товарів за УКТ ЗЕД;
    • «дешеві» продажу.
  • Подарунковий сертифікат – облікові нюанси: 

    • особливості поширення (продаж за номіналом, зі знижкою, безкоштовне надання);
    • нюанси оформлення податкової накладної: думка ДПАУ і практика;
    • проблема проведення готівкових розрахунків за подарунковому сертифікату;
    • придбання сертифікатів підприємством для подарунків співробітникам: податковий облік у покупця-юрособи та ПДФО-особливості;
    • «Отоварювання» сертифікатів: з доплатою і без, на повну суму і т.д. – аналіз варіантів.
  • Конкурси, розіграші призів серед покупців: 

    • документальне оформлення та вимоги Закону про рекламу;
    • облік призів у підприємства – організатора акції;
    • нюанси оподаткування фізосіб: проблема персоніфікації;
    • податковий облік передачі призів одержувачам: безкоштовна роздача або …? (Податок на прибуток, ПДВ);

Вартість семінару:

  • Вартість участі в вебінарі 1500,00 грн без ПДВ
  • Вартість участі одного слухача семінару - 2500,00 грн. (Без НДС)

У вартість входить:

  • У вартість включено: Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;
  • Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій) плюс запис вебінару;
  • Обід в ресторані готелю;
  • Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);
  • Набір канцтоварів;
  • Можливість спілкування з лекторами та колегами

Місце проведення:

м.Київ (ст.м. «Майдан Незалежності») Готель "Козацький" Конференц-зал

Час проведення:

09.00 - 09.30 реєстрація
09.30 - 18.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари