• Головна
  • Семінари для БУХГАЛТЕРА
  • АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФИ

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФИ

Доповідачі:

Казначей Галина
Реєстрація

Програма семінару:

Новації в застосуванні гнучкого режиму робочого часу!

  • Як по новому називається гнучкий режим робочого часу
  • Що це за документ письмове погодження між роботодавцем та працівником про застосування гнучкої режиму.
  • Що таке обліковий період при гнучкому режимі? Та яким документом встановлювати обліковий період? Новація, якої не було раніше
  • Як встановлюється гнучкий режим працівникам

Дистанційна та надомна робота тепер різні речі: КЗпП змінено

  • Правила встановлення дистанційної роботи та документальне оформлення;
  • Типова форма трудового договору для дистанційної роботи;
  • 2 в 1 дистанційна робота та робота в офісі: поєднання можливе!
  • Гарантований період вільного часу «дистанційну» та як врегулювати це питання?
  • Коли працівник може вимагати встановлення дистанційної роботи;
  • Різниця між дистанційною роботою та надомною
  • реєстраційні листи робочих завдань, доручених «надомникам»? Що це, як виглядає цей документ? Зразок та рекомендації щодо застосування
  • ПВТР для надомника.
  • Питання техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони за умов виконання обов’язків на дому
  • Документальне оформлення роботи на дому

Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах

  • Накази про встановлення неповного робочого часу;
  • Накази про надання «карантинних» відпусток;
  • Накази про дистанційну роботу
  • Табелювання працівників у період карантину
  • Кадрова документація за період карантину вихідного дня.
  • Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?
  • Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів

 

Кадровий аудит, що слід знати в першу чергу:

  • Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?

    • Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань;
    • Документальне оформлення. (наказ);
    • Формуємо склад комісії та визначаємо завдання.
  • Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту:
    • Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця;
    • Перевірка правильності оформлення трудових відносин;
    • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу;
    • Перевірка кадрової звітності ;
    • Аудит  процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.;
    • Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю; Перевірка локальних актів підприємства

 Електронні трудові книжки

  • Детальний аналіз ймовірних і «неймовірних» помилок в трудових книжках. Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо
  • Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше
  • Як перейти на електронні трудові ?

Держпраці контролює новими методами

  • Планові та позапланові перевірки Держпраці;
  • Документи, які складають Держпраці під час та по завершенню заходів державного контролю;
  • Як і за що штрафують Держпраці: інші порушення , неоформлені працівники. Коли оштрафують, а коли буде шанс на виправлення!

Актуальна інформація про зміни в законодавстві на дату проведення семінару.

Вартість семінару:

  • Вартість участі в вебінарі 1000,00 грн без ПДВ
  • Вартість участі одного слухача семінару - 2050,00 грн. (Без НДС)
  • (Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ (в залі):
  • обід в ресторані
  • кава-брейки вранішня кава, чай
  • можливість живого спілкування зі спікерами та колегами, обмін досвідом
  • консультація експерта
  • тів (в тому числі індивідуальна)
  • набір ділових аксесуарів
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів

Місце проведення:

м.Київ (ст.м. «Майдан Незалежності») Готель "Козацький" Конференц-зал

Час проведення:

09.00 - 09.30 реєстрація
09.30 - 18.00 лекція семінару та його закінченя

Нехай всі ваші проекти будуть успішними!

Тeл. (044) 587-63-00 Моб. (097) 549-18-83
Реєстрація

Реєстрація

СемінарВебінар

Найближчі заходи:

Реєстрація на семінари